Posun kamery

Nedávno jsem objevil způsob pohybu kamery, jako bylo použito v úvodu k větvi Rossův šelfový ledovec. Slouží k tomu metody Room():GetGrRepres():AnimWndPos, Room():GetGrRepres():SetWndPos a Room():GetGrRepres():SetWndSize.

Room():GetGrRepres():AnimWndPos(posX, posY, style, speed)
Room():GetGrRepres():SetWndPos(posX, posY)
Room():GetGrRepres():SetWndSize(sizeX, sizeY)

AnimWndPos vytvoří animovaný přechod ze současné pozice kamery absolutně na posX a posY, styl je Enums.at_linear nebo Enums.at_sinus.

SetWndPos pouze nastaví pozici a SetWndSize mění velikost.

Pro lepší změnu velikosti použijte ješte nastavení pixelů na čtvereček Room():GetGrRepres():SetDX(px) a Room():GetGrRepres():SetDY(px).

Ukázková místnost s přesunem kamery podle pohybu živočicha: CamMove.rar (1 kB)